Aminofosfolipidele şi lecitina comercială din ouă şi soia pot reduce formarea acrilamidei, potrivit unei noi cercetări.
In cadrul acestei cercetări s-au studiat lecitina din ouă şi soia, fosfatidiletanolamina şi etanolamina. Potrivit rezultatelor publicate în revista Food Chemistry acestea pot reduce semnificativ formarea acrilamidei printr-un model simplu.
“Toate aceste rezultate relevă faptul că lecitina poate fi [...]




